2022-05-05 08:49:30 Na druženju s influenserom Pikom – obilježavanje 5. Dana medijske pismenosti Učenici 2. b i 2. f razreda naše Škole (smjer kuhar, konobar i vodoinstalater) u sklopu nastave Hrvatskog jezika dana 4. svibnja o. g. sudjelovali su u obilježavanju 5. Dana medijske pismenosti u prostorima Gradske knjižnice Crikvenica. Naše su učenike ugostile djelatnice Gradske knjižnice Crikvenica, Tea Rosić i Martina Plovanić, a glavni je gost interaktivne radionice, u kojoj su učenici sudjelovali, bio Adam Noa poznat kao Piko, hrvatski jutjuber i influenser, koji je učenicima predstavio svoje iskustvo utjecaja na mlade i influensanje općenito kao hobi. Riječ influence na engleskom jeziku doslovno znači utjecaj, pa bi eng. influencer obuhvaćao (poznatu) osobu koja svojim objavama na društvenim mrežama izravno utječe na kreiranje javnog mišljenja. Na samome početku učenici su ispunili anketu u kojoj se pokazalo koliko su ovisni o internetu. Rezultati ankete pokazali su da – ipak to nisu. Uspostavilo se da više vremena provode vani, u društvu svojih prijatelja nego na internetu, što je osobito pohvalno. U zanimljivoj i korisnoj radionici učenici su se samostalno uključivali u interakciju s Pikom i knjižničarkama te upoznali pozitivne i negativne strane platformi za društvene mreže. Dani medijske pismenosti održavaju se u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku te brojnih drugih partnera kao i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija te Ministarstva znanosti i obrazovanja od 2. do 5. svibnja o. g. Cilj je projekta osvijestiti javnost o važnosti medijske pismenosti i osigurati što većem broju građana, posebice mladima, prilike za učenje o medijima. Iris Mrzljak |
Srednja škola dr. Antuna Barca Crikvenica |