Samovrednovanje
Samovrednovanje škola jest proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti školskoga rada.
Proces samovrednovanja u školama se provodi sukladno Zakonu o strukovnom obrazovanju (NN 30/09, 25/18, 69/22). Škole samostalno procjenjuju kvalitetu svoga rada s ciljem sustavnog unaprjeđenja. Samovrednovanje se povodi tijekom školske godine i škole ga provode za sljedeća prioritetna područja:
- planiranje i programiranje rada
- poučavanje i podrška učenju
- postignuća učenika i ishodi učenja
- materijalni uvjeti i ljudski potencijali te profesionalni razvoj radnika ustanove
- suradnja unutar ustanove za strukovno obrazovanje – suradnja s ostalim dionicima
- promicanje ustanove upravljanje (ustanova i kvaliteta).
Svako prioritetno područje je podijeljeno u nekoliko područja kvalitete koja su opisana kriterijima kvalitete. Prema kriterijima kvalitete škole procjenjuju razinu svoje uspješnosti u provedbi odgojno-obrazovnog procesa te planiraju unapređenje svoga rada. O provedenom procesu samovrjednovanja ustanova za strukovno obrazovanje sastavlja izvješće o samovrednovanju. U procesu samovrjednovanja škole koriste:
- mrežni alat za samovrjednovanje eKvaliteta,
- Priručnik za samovrjednovanje (ASOO, 2012.) i
- Metodologiju samovrjednovanja ustanova za strukovno obrazovanje (ASOO, 2020.).
Samovrednovanje škole prati i vrednuje Povjerenstvo za kvalitetu koje imenuje Školski odbor. Povjerenstvo za kvalitetu ima pet članova, ravnatelj ustanove je u predsjednik Povjerenstva, a druga četiri člana su predstavnici nastavničkog vijeća, polaznika, roditelja i dionika na prijedlog osnivača.
Za operativnu provedbu procesa samovrednovanja zadužen je školski tim za samovrednovanje kojeg imenuje ravnatelj(ica) škole i koji ima tri člana iz reda nastavnika i stručnih suradnika.
Povjerenstvo za kvalitetu
- Ana Tomić Njegovan, ravnateljica Škole (predsjednica)
- Mia Lakotić, pedagoginja Škole (član)
- F. R., učenik (član)
- Libuše Jirsak, roditelj (član)
- Kristijan Koščić, dionik (član)
Školski tim za samovrednovanje
- Ivna Lončarić (član)
- Jasna Borbelj Čeko (član)
- Darija Borić Salopek (član)